loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

اسماعيل حيدرپور گفت: خوشبختانه با برگزاري جلسه اضطراري تيم که با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري، عباس قائدرحمت نماينده دورود و ازنا، عضو هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال و... برگزار شد، شهردار متعهد شد تا قبل بازي با نفت تهران تمامي 20 درصد قرارداد بازيکنان را پرداخت کند.

وي عنوان کرد: با قول‎هاي داده شده توسط نماينده مردم دورود و ازنا و شهرداري، اگر تيم برابر نفت پيروز شود 30 ميليون تومان پاداش به بازيکنان پرداخت خواهد شد.




در ادامه مطلب

مهدي تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من روي قول هاي مسئولان گهر حساب باز کرده بودم و به اين تيم آمدم ولي مسئولان رفته رفته به قول هايشان عمل نکردند و با من صادقانه کار نکردند.

وي ادامه داد: مشکلي با شکايت گهري ها به کميته انضباطي ندارم چرا که مدارک و مستنداتي را نشان خواهم داد که ثابت مي کند تيم را بي جهت رها نکردم و دلايل قاطعي براي اين کار داشته ام.



در ادامه مطلب

عباس قائدرحمت در جلسه بررسی وضعیت باشگاه گهر دورود که با حضور برخی مسوولان استان برگزار شد، با اشاره به اینکه متاسفانه علیرغم دستور استاندار تاکنون تعهدات استانداری در خصوص بازسازی ورزشگاه تختی دورود عملی نشده است، افزود: از عملکرد ناهماهنگ مسوولان استان جهت برطرف کردن مشکلات ورزشگاه تختی دورود انتقاد می‎کنم.


وی ادامه داد: استاندار دستور دادند، تیم را نجات می‏دهیم؛ وزیر ورزش و جوانان هم قول دادند به ما کمک کنند.



در ادامه مطلب

علی‎رضا محمد : روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید 3 ساعت قبل از بازی می‎خوردیم، در فاصله 2 ساعت مانده به بازی خوردیم و هیچ چیز در باشگاه روی برنامه نیست.


وی ادامه داد: شهردار و سایر مسوولان یاد گرفته‎اند فقط بگویند «اشکال ندارد» و این کلمه همیشه ورد زبانشان است. آقایان چرا «اشکال ندارد؟» اتفاقاً «اشکال دارد» و باید مشکلات تیم رفع شود.



در ادامه مطلب

معاون سیاسی ،امنیتی استانداری لرستان گفت: ورزشگاه تختی شهر دورود باید تا 45 روز آینده برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر در رقابت های لیگ برتر براساس تعهدات شهرداری آماده شود.


ˈحسن شریعت نژادˈ در جلسه بررسی مسایل تیم فوتبال گهر شهرداری دورود، افزود: این تیم متعلق به شهرستان دورود است و برای ممانعت از خروج تیم ، شهرداری مالکیت تیم را پذیرفته و تعهداتی را در زمینه آماده سازی ورزشگاه و تامین منابع مالی باشگاه برعهده گرفته که باید تمام آنها را اجرایی کند.



در ادامه مطلب

مدیرعامل باشگاه گهر شهرداری دورود گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، مشکلات مالی این تیم به زودی رفع خواهد شد.


ˈبهرنگ دالوندˈ در جلسه بررسی مشکلات تیم گهر در استانداری لرستان، افزود: به دلیل افزایش هزینه های تجهیز و بهسازی ورزشگاه دورود ، تیم با مشکلاتی مواجه شده که با رایزنی ها و اقدامات انجام شده به زودی علاوه بر آماده سازی ورزشگاه، مشکلات مالی تیم هم برطرف می شود.



در ادامه مطلب

سرپرست تیم فوتبال گهر شهرداری دورود گفت: تیم فوتبال گهر و مجموعه بازیکنان این تیم به لحاظ فنی و تاکتیکی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و تیم حضور موفقی را تاکنون در رقابت های لیگ داشته است.


ˈمحمد یاراحمدیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلاتی زیادی که اکنون تیم گهر با آن مواجه است که نداشتن زمین اختصاصی برای برگزاری دیدارهای خانگی مهم ترین آنهاست، نتایج بدست آمده از دیدارها گواه همین مسئله است.



در ادامه مطلب

مربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: تنهاترین تیم تاریخ فوتبال ایران هستیم و به کمک و پشتیبانی مسوولان نیاز داریم.


علی‌رضا پورمند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلات زیاد داریم و فقط به خاطر این که نماینده فوتبال یک استان هستیم در رقابت‌ها حضور می یابیم.



در ادامه مطلب

گهر در تبریز گل‌ باران شد


هفته نهم دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)


جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 16:30


ورزشگاه یادگار امام تبریز ، تماشاگر: بیش از 10000 نفر


تراکتورسازی تبریز 5 گهر دورود 0


گل‌ها:قاسم دهنوی(16)، فلاویو لوپز(26)، فرزاد حاتمی(45)، سیدمهدی سیدصالحی(65) و آنسلمو گونزالس(89)



در ادامه مطلب

گهر دورود در حالی در تبریز گل باران شد تا در قعر جدول لیگ برتر (پله هفدهم) قرار بگیرد که پیش از آن تمام انگیزه از بازیکنان این تیم گرفته شده بود، بازیکنانی که تا کنون جنگنده ترین تیم لیگ برتر را تشکیل داده بودند اما وقتی دیدند حاصل زحمات شان نه فقط تشکر و پاداش نیست بلکه با گوشه و کنایه هایی از قبیل "مگر هر بازی مساوی نمی کنند چرا باید پول بدهیم؟" و "این بازیکنان در حد لیگ برتر نیستند قرارداد ها را قبول نداریم" و... حنگ روانی علیه ایشان کلید خورده است رمقی برای دویدن در ساق های خود ندیدند.


آیا این‌ها همان بازیکنانی بودند که مقابل پرسپولیس میلیاردی حماسه ساز شدند و تیم های پرقدرتی چون ذوب آهن، نفت آبادان و فجر سپاسی را به ستوه در آوردند؟



در ادامه مطلب

بدون هیچگونه شکی مطمئن باشید لیگ فوتبال این فصل هم به پایان خواهد رسید، مطمئنا در پایان فصل این تیم فوتبال گهر دورود است که بخاطر نداشتن شرایط لیگ برتری بودن، قافیه را به رقبای تا دندان مسلح خواهد باخت! و از آن مهمتر این که تا مدتها قضیه اینکه چه کسی مسبب ناکامی های این تیم بوده، روشن نخواهد شد!


دوستی می گفت در فلان کلاس پیشرفته مربیگری از مدرس خارجی کلاس در رابطه با شانس در ورزش پرسیدیم، آن استاد خارجی در جواب گفت: در ورزش شانس وجود ندارد، اما طی یک دوره ورزشی حتما شانس خودش را به شما نشان خواهد داد!!!



در ادامه مطلب

متاسفانه روز قبل پیش بینی نموده بودم که برای تیم فوتبال گهر آینده خوبی را نمی توان متصور بود! نوشته بودم که در آینده تاریخ به قضاوت خواهد نشست و عاملان ناکامی این تیم پرطرفدرا را نخواهد بخشید!


وقتی شنیدم تیم محبوب مردم لرستان در لیگ برتر، به فاصله کمتر از 24 ساعت از دست نوشته من، قافیه را به تیم تراکتور سازی تبریز با دریافت 5 گل باخته است بیشتر متاسف شدم.



در ادامه مطلب

وقتی چیزی سر جای خودش نباشد می‌گوییم «بی‌عدالتی» به‌وجود آمده است. این گفته را سال‌ها قبل از میلاد حضرت مسیح (ع)، افلاطون بیان کرد؛ هر چند خیلی قبلش، هراکلیتوس این را بیان کرده بود. 


در اندیشه‌ی سیاسی اسلام هم یکی از معانی عدالت یعنی این‌که هر چیز سر جای خودش باشد؛ هر کس وظیفه‌ی خودش را انجام بدهد و در کار دیگری هم دخالت نکند. این‌ها را گفتم تا ربطش بدهم به وضعیت نامناسب تیم گهر دورود! شهردار دورود گفته است ما فکر نمی‌کردیم هزینه‌ی تیم گهر خیلی بالا باشد. 



در ادامه مطلب

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، جمعه ۳۱ شهریور، ساعت ۱۶:۳۰ با بازی تراکتورسازی تبریز و گهر دورود لرستان، در  ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز خواهد شد.


تیم بحران‌زده گهر دورود در حالی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به تبریز می‌رود که به تازگی سرمربی گری خود را به پورمند، دستیار سرمربی مستعفی خود (مهدی تارتار) سپرده است، غیر از جدایی تارتار، اعتصاب ها و اعتراضات و حتی قهر و جدایی برخی بازیکنان برجسته به مشکلات قبلی گهر، که مهم‌ترین آن عدم انجام بازی های خانگی در دورود است افزوده شده است.




در ادامه مطلب

بدنبال اظهارات روز گذشته دالوند، مديراجرايي گهرزاگرس گفت: متاسفانه آقاي شهردار با اين اظهارات و تفكرات روحيه تيم را تضعيف كرده است.


اسماعيل حيدرپور در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ايسنا منطقه لرستان،با انتقاد شديد از صحبتهاي شهردار دورود در خصوص گهر افزود: تيمي كه سال گذشته با تمام مشكلاتي كه همگان نيز مي دانند به ليگ برتر صعود كرد، 99 درصد بازيكنان فصل گذشته خود را نيز از دست داد ولي با گذشت 8 هفته تمام كارشناسان بر اين باورند نتايج مطلوبي كسب كرده و با كمي خوش‌شانسي نيز مي توانست در رده هاي بالاتر جدول قرار داشته باشد.



در ادامه مطلب

سرمربی تیم فوتبال گهرزاگرس گفت : نه استعفا می کنم و نه به تیم برمی گردم و قانون همه چیز را مشخص می کند . مهدي تارتار در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره اظهارات مدير اجرايي گهر گفت: حيدرپور گفته من يا بايد برگردم يا استعفا بدهم در حالي که نه برمي‌گردم و نه استعفا مي‌دهم و قانون همه چيز را مشخص مي‌کند. چطور مي‌توانم تيمي را تمرين دهم که دو بار تمريناتش به خاطر مشکلات مالي تعطيل شده است؟

وي ادامه داد: 30 درصد براي باشگاه کار کرده‌ام و فقط 20 درصد دستمزد گرفته‌ام. يکي از چک‌ها هم برگشت خورده است و قرار بود 50 درصد از مبلغ قراردادم را بدهند. با اين حال بحث من مسائل مالي نيست، شرايط تيم سخت است.



در ادامه مطلب

مدیر اجرایی باشگاه گهر گفت : مهدی تارتار یا باید به صورت کتبی استفعا دهد و یا اینکه به تیم برگردد.


اسماعيل حيدر‌پور در گفت‌وگو با فارس در مورد وضعيت مهدي تارتار اظهار داشت: امروز جلساتي با تارتار و با حضور نماينده قوه قضائيه مستقر در باشگاه گهر برگزار کرديم تا وضعيت اين مربي مشخص شود. در اين جلسه به تارتار اعلام کرديم يا بايد به صورت کتبي به باشگاه استعفا دهد يا آنکه قبل از هفته نهم و بازي با تراکتور‌سازي سر تمرينات تيم برگردد.



در ادامه مطلب

شهردار دورود گفت : جلسه امروز با مسوولان قضایی برای تعیین وضیعت گهر ، به زمان دیگری موکول شد . بهرنگ دالوند در گفت‏وگو با ايسنا با بيان اينکه خودمان در دورود جلسه داشتيم و نتوانستيم در جلسه با دادستاني شرکت کنيم، به شايعاتي مبني بر اينکه شهرداري دورود به مسوولان قضايي تعهد داده اشاره و تاکيد کرد: نبايد تيم را از ما بگيرند و بگويند چه تعهدي داده‏‌ايم که نتوانسته‏‌ايم به آن عمل کنيم.

وي اضافه کرد: به دادستاني، شخص و يا ارگاني تعهد نداده‏‌ايم که 5 ميليارد تومان براي گهر هزينه مي‏‌کنيم و اگر مدعي هستند که ما تعهد داده‏‌ايم، آن تعهد را بياورند و به همه نشان دهند.



در ادامه مطلب

مدیر اجرایی گهر باز هم از وضعیت مالی این باشگاه انتقاد کرد.


اسماعیل حیدرپور در گفتوگویی ، در خصوص عمل نکردن شهرداری دورود به تعهدات خود در قبال تیم گهر، اظهار کرد: قرار بود امروز پول بدهند اما هنوز خبری نشده و اگر نتوانند این کار را انجام بدهند، در جلسهای که با مسوولان قضایی داریم، تصمیم دیگری می‌گیرند و احتمال دارد تیم را به شخص یا ارگان دیگری واگذار کنند.



در ادامه مطلب

پیمانکار ورزشگاه تختی دورود از روند بیپولی و حمایت نکردن مسوولان مربوطه برای بهرهبرداری و تجهیز این ورزشگاه به ملزومات AFC انتقاد کرد.


رضا سالاروند پیمانکار ورزشگاه تختی دورود ، با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود این ورزشگاه، افزود: حدود دو ماه است که با شهرداری دورود برای نصب اسکلت فلزی ورزشگاه قرارداد بسته‌ایم که 70 درصد سازههای اسکلت در تهران آماده شدهو باید به دورود منتقل شوند    .



در ادامه مطلب

علیرضا محمد در گفتگو با ایپنا، اظهارداشت: تیم ما اصلا اوضاع خوبی ندارد. با این شرایط قطعا به مشکل می خوریم و به لیگ دسته اول سقوط می کنیم. به نظر من اوضاع تیم ما از شاهین سال گذشته هم بدتر است و باید فکری به حال این تیم بکنند.



در ادامه مطلب

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود که با این تیم قطع همکاری کرده است گفت: بازهم تاکید می کنم که یک بازیکن و یک عضو کادر تیم گهر در پشت بام یک مهمانسرا خوابیدند.


مهدی تارتار که روز سه شنبه به همکاری اش با تیم فوتبال گهر دورود پایان داد در گفتگو با خبرنگار مهر به صحبت های شهردار دورود مبنی بر "کذب بودن خوابیدن دو عضو این تیم در پشت بام" اشاره کرد و گفت: اگر من در این مورد یک کلمه دروغ گفته باشم دیگر مربیگری نمی کنم.



در ادامه مطلب

لرستان خسته از اظهارات پوپولیستی مسوولان  گهرشهرداری دورود


در طی هشت هفته‌ی سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال، آنقدر اظهارات نسنجیده و غیرکارشناسانه از مسوولین تیم گهرشهرداری دورود شنیدیم که دیگر تاب و تحمل همه لبریز شده  است!


افرادی که حتی در خواب هم رویای مدیریت در یک تیم لیگ برتری فوتبال را نمی‌دیدند به یک باره و بدون هیچ سابقه‌ی ورزشی در حساس‌ترین زمان ممکن بر مسند باشگاه نوپا و تازه صعود کرده‌ی گهر جلوس نمودند!



در ادامه مطلب

گهر در لحظه آخر زانو زد!


هفته هشتم دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)


شنبه بیست پنجم شهریور 1391 ساعت 18:35


ورزشگاه یادگار امام قم ، تماشاگر: حدود 500 نفر


صبا قم 1 گهر دورود 0


گل: رامین رضاییان در دقیقه 94



در ادامه مطلب

بهرنگ دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهارات اخير مهدي تارتار و همچنين استعفاي وي ضمن بيان مطلب فوق گفت: صحبت‌هاي اخيري که تارتار در رسانه ها مبني بر اينکه تيم فوتبال گهر اردوي خود را در مسافرخانه يا حتي ميهمانسرا برگزار مي کند، کذب محض است. شما مي توانيد تحقيق کنيد تا ببينيد که آيا بازيکنان تيم در هتل پرديس کرج مستقر شده اند يا در يک مسافرخانه. ما تمام مدارک و مستندات را داريم که يا در هتل پرديس کرج بوده ايم و يا در هتل المپيک تهران.




در ادامه مطلب

سرمربي تيم فوتبال گهر دورود در گفت‏‌وگو با ايسنا با بيان اينکه شرايط براي کار کردن در گهر مهيا نبود، تصريح کرد: با توجه به مشکلاتي مالي که پيش آمد و اينکه بازيکنان به سبب پرداخت نشدن 20 درصد قراردادشان تمرينات را تعطيل کردند، من هم ترجيح دادم از تيم بروم.




در ادامه مطلب

دوشنبه هفته گذشته 9 بازيکن تيم گهر به دليل پرداخت نشدن مطالبات مالي خود تهديد کرده بودند که ديگر در تمرينات اين تيم شرکت نمي‌کنند.

در اين راستا اسماعيل حيدرپور مدير اجرايي تيم، براي جلوگيري از اعتصاب بازيکنان و تعطيلي تمرينات با آنها صحبت کرد و خواست براي پاس شدن چک‌هاي‌شان تا تاريخ 20 شهريور به مسئولان باشگاه فرصت دهد اما وعده مسئولان باشگاه در اين تاريخ مقرر تحقق پيدا نکرد و بازيکناني که چک‌هايشان پاس نشد در تمرين عصر دوشنبه تيم گهر شرکت نکردند.




در ادامه مطلب

مهدي تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اظهارات  اخير شهردار دورود ضمن بيان مطلب فوق گفت: شرايط مالي تيم به هيچ وجه مناسب نيست و روزهاي سختي را پشت سر مي گذاريم روز دوشنبه مهلتي که بازيکنان براي پاس شدن چک هايشان به باشگاه داده اند به پايان مي رسد و اميدوارم که چک هاي آنها وصول شود.


وي در همين خصوص افزود: با توجه به جدايي چند بازيکن از تيم براي تقويت تيم در پست هاي مختلف درخواست بودجه از باشگاه براي جذب 4 يا 5 بازيکن جديد در پست هاي مختلف کردم اما به دليل مشکلات مالي باشگاه نتوانست درخواست من را برآورده کند ضمن اينکه خود من هم ديگر به گفته مسئولان باشگاه اطمينان ندارم و نمي توانم از اعتبار خود براي جذب بازيکنان جديد مايه بگذارم.


در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 22,740
  • بازدید کلی : 64,086
  • کدهای اختصاصی