loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

هواداران پرسپولیس پس از گل انصاری‌فرد، مهاجم پیشین تیم استقلال را مورد تشویق قرار دادند.


دیدار تیم های پرسپولیس و گهر لرستان در حالی آغاز شد که ترافیک سنگینی در اطراف ورزشگاه آزادی حکم‌فرما بود. بی‌نظمی در ورود و خروج تماشاگران باعث شده حتی مسئولان و خبرنگاران و پیشکسوتان پرسپولیس هم برای ورود به استادیوم دچار مشکل شوند.


* هواداران گهر با پرچم‌های آبی از در غربی ورزشگاه وارد شدند. آنها علیه مسئولان استقلال، پرسپولیس و مسئولان لرستان شعار دادند. هواداران گهر نسبت به برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی معترض بودند. تماشاگران لرستانی در اعتراض به این که جایگاه آنها باید پشت دروازه تیم‌شان باشد فنس‌های جایگاه کناری خبرنگاران را شکستند و در نهایت در زیر این جایگاه مستقر شدند. در همین لحظات مسئولان این باشگاه با هواداران این تیم صحبت و آنها را به آرامش دعوت کردند.


* هواداران پرسپولیس علیه نکونام شعار دادند و علی کریمی را تشویق کردند.

آنها همچنین خواستار بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال شدند و علیه امیر قلعه‌نویی شعار دادند. جالب این‌جاست که بعد از گل کریم انصاری‌فرد آنها فرهاد مجیدی را تشویق کردند! این کار در واکنش به حرکت هفته گذشته تماشاگران استقلال صورت گرفت که طی آن هواداران استقلال پس از گل خوردن تیم‌شان مجیدی را تشویق کردند.


* علی‌رضا محمد که در غیاب حمید فتحی بازوبند کاپیتانی گهر را بر بازو بسته توسط پرسپولیسی‌ها تشویق شد.


* کارلوس کی‌روش به همراه دستیارانش، بهروان، حمید درخشان، شهردار دورود و افشین پیروانی در جایگاه ویژه حضور داشتند. سرمربی تیم ملی به هنگام ورود به استادیوم پشت درها مانده بود و همین مساله باعث ناراحتی‌اش شد.


* قبل از شروع بازی امیرحسین فشنگچی سمت تارتار و علی‌رضا محمد به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.


* با توجه به اولین حضور تماشاگران پرسپولیس، بازیکنان این تیم برای هواداران سرخ‌پوش دسته گل پرتاب کردند.


* پرتاب نارنجک از سوی هواداران گهر موجب آسیب‌دیدگی کمک داور اول این مسابقه شد. آنها در دقایقی از بازی شعار می‌دادند: "وای به حال داور اگر گهر ببازد". یکی دیگر از شعارهای طرفداران گهر این بود: "برنده و بازنده، آخر بازی جنگه!"


* هواداران گهر پس از دریافت گل از پرسپولیس شعار می‌دادند: "گهر بیدار شو، گهر بیدار شو" آنها در نیمه اول با طرفداران پرسپولیس درگیری لفظی پیدا کردند. نیروی انتظامی در بین طرفداران این تیم حضور داشت و بلافاصله نسبت به حرکات آنها واکنش نشان داد.


* در دقیقه 23 مهدی تارتار با داور چهارم درگیری لفظی پیدا کرد و گروه داوری به سرمربی گهر تذکر داد.


* کریم انصاری‌فرد پس از به ثمر رساندن گل تیمش بخش زیادی از استادیوم را با دویدن طی کرد.


 

* سیموئز دستیار کی‌روش بازی دو تیم را با دوربین شکاری تماشا می‌کند که این مساله در نوع خود جالب است.


* روبرتو دسوزا هافبک برزیلی پرسپولیس با آسیب دیدگی مواجه شد و جای خود را به آقازمانی داد.


*  ویسی و سعید اخباری آنالیزور تیم پیکان در جایگاه ویژه حضور داشتند. پیکان هفته آینده به مصاف گهر می‌رود.


* خودروی آتش‌نشانی با 25 دقیقه تاخیر وارد ورزشگاه شد و به علت هرج و مرج نمی توانست به استادیوم بیاید.

 

* خبرنگاران لرستانی در حالی که از جایگاه خبرنگاران فیلمبرداری می‌کردند با تذکر مسولان ورزشگاه روبه‌رو شدند.

55 هزار هوادار پرسپولیس در دقایق پایانی نظاره‌گر بازی و جشن و پایکوبی هواداران گهر بودند که تا 10 دقیقه پس از بازی هم ادامه داشت.


*  تنها بازیکن پرسپولیس که در بین دو نیمه در زمین باقی ماند و خودش را برای حضور در زمین گرم کرد، حمید علی‌عسگر بود.


*  فروزنده، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشت.


*  در بین دو نیمه هواداران گهر به طور مرتب تیم‌شان را تشویق می‌کردند و به نظر می‌رسید اصلا خسته نمی‌شوند. آنها در نیمه دوم هم پس از هر سوتی که داور علیه این تیم می‌زد، با سردادن شعارهایی از عملکرد وی انتقاد می‌کردند.


* در حالی که خبرنگاران پی‌گیر حضور علی پروین در ورزشگاه بودند، محمد پسر وی از دقیقه 57 بازی در ترکیب تیم گهر دورود قرار گرفت و در هنگام ورود به زمین از سوی تماشاگران دو تیم تشویق شد.


*  به احترام سردار- گهری‌ها خبردار"؛ شعاری بود که هواداران پرسپولیس در پاسخ به شعارهای طرفداران تیم گهر علیه تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم در نیمه دوم سر دادند.


* در اواخر نیمه نخست مسئولان ورزشگاه آزادی در غربی را بسته و هواداران برای ورود به ورزشگاه به در شرقی هدایت شدند.


* شعار علیه نکونام و تشویق کریمی که در نیمه دوم جای خود را به علی‌عسگر داد، از اتفاقات دیگر این مسابقه بود. ضمن این که برخی از هواداران گهر با شعارهایی فرهاد مجیدی و علی دایی را تشویق کردند!


* مانوئل ژوزه که برخلاف نیمه نخست، در بیشتر دقایق نیمه دوم به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد و هر بار که بازیکنان پرسپولیس موقعیتی را از دست می‌دادند، با فریادهای خود به بی‌دقتی بازیکنان تیم خود واکنش نشان می‌داد.


*  اخراج مهرداد پولادی در دقیقه 78 با خوشحالی شدید تماشاگران گهر همراه شد و آنها با شعارهایی این اقدام داور را ستودند!


* مسئولان امنیتی ورزشگاه از دقیقه 70 به بعد پشت سر تماشاگران گهر دورود مستقر شدند تا در صورت هرگونه مشکلی بلافاصله با آن مقابله کنند.


* هرچند هواداران تیم گهر پس از به ثمر رساندن گل مساوی، برای دقایقی متوالی به جشن و پایکوبی پرداخته و تیم‌شان را تشویق می‌کردند اما مجتبی زارع زننده این گل که پیشینه حضور در پرسپولیس را داشت، هیچ‌گونه شادی انجام نداد.


* بسیاری از هواداران گهر پیراهن‌های خود را درآورده و به نشانه شادی در هوا می‌چرخاندند. "دورودی با غیرت، همینه همینه" شعار هواداران گهر بعد از گل تساوی بود. در این لحظات هوداران پرسپولیس ساکت روی سکوها نشسته و تنها نظاره‌گر بازی بودند.


* ضربه محمد پروین در دقیقه 1+ 90 در صحنه‌ای‌ مشکوک از خط دروازه پرسپولیس عبور کرد اما داور و کمک داور مسابقه اعتقادی به گل نداشتند که همین مسأله باعث افزایش اعتراضات و فحاشی‌های تماشاگران گهر و اعتراضات اعضای کادر فنی این تیم شد که در نهایت تورج حق‌وردی، تارتار را از روی نیمکت این تیم اخراج کرد.


* هواداران تیم گهر پیش از پایان بازی اشیایی را به درون زمین پرتاب کردند.


* در حالی که تا آغاز مسابقه بیش از 30 دقیقه زمان باقی‌مانده بود، مقابل درهای ورزشگاه آزادی ازدحام هواداران و ترافیک شدیدی وجود داشت و کار را برای ورود به ورزشگاه سخت کرده بود. این ترافیک تا پایان نیمه نخست هم ادامه داشت.


* ماموران برای این که از حجم ترافیک بیرون ورزشگاه بکاهند، در اصلی ورزشگاه را باز کرده و تعداد بسیاری از ماشین‌های تماشاگران را در بخش‌های کناری در مستقر کردند.


* حدود پنج هزار تماشاگر طرفدار تیم گهر در کنار جایگاه مستقر شده‌ بودند و در بسیاری از دقایق مسابقه به تشویق تیم خود پرداختند. آنها ابتدا در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر شده بودند که پس از گفت‌وگو با مسئولان ورزشگاه به کنار جایگاه منتقل شدند.


* ازدحام مقابل ورزشگاه باعث درگیری‌هایی شد که یکی از آنها بین لیدرها برای تهیه بلیت بود. حضور به موقع ماموران انتظامی ورزشگاه مانع از افزایش این درگیری‌ها شد.


* شعارها و حرکات تماشاگران تیم گهر تمام توجه‌ها را معطوف به خود کرده بود. آنها در زمان حمله پرسپولیسی‌ها سوت‌های ممتدی می‌کشیدند. توهین‌های آنها به تیم رقیب و شعار "گهر بیدار شو، بیدار شو" از شعارهایی بود که طرفداران این تیم سر دادند. ضمن این که دو پرچم بزرگ هم که شعارهای در حمایت از این تیم روی آن نوشته شده بود در سکوهای ورزشگاه قرار داده شده بود.


* نیمکت‌نشینی محمد پروین و غیبت علی‌رضا نیکبخت‌واحدی و حمید فتحی از نکات جالب توجه در تیم گهر بود. ضمن این که علیرضا محمد با پیراهن شماره 2 برابر تیم سابقش پرسپولیس بازی می‌کرد.


*  فرشاد فلاحت‌زاده یکی از مربیان تیم گهر با عصا روی نیمکت این تیم نشسته بود.


* "کارلوس کی‌روش"، "دانیل گاسپارت" و مارکار آقاجانیان از اعضای کادر فنی تیم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی نشسته بودند. اعضای کادر فنی خصوصا گاسپار با یک دوربین کوچک بازی را پیگیری می‌کردند.


*  هواداران تیم گهر با سر دادن شعارهایی از جمله "وای به حالت داور - اگر گهر ببازد" و ... به داور مسابقه به شدت انتقاد کردند. شعار "شیر لرستان آمده - گهر به میدان آمده" هم برای حمایت از این تیم بارها توسط تماشاگران دورودی سر داده شد.


* دو نارنجک در اوایل بازی 10 متر دورتر از نیمکت گهر منجر شد که هواداران این تیم، هواداران پرسپولیس را که در طبقه دوم حضور داشتند عامل این اتفاق برشمرند.


* جایگاه خبرنگاران همانند بازی گذشته پرسپولیس تقریبا پر شده بود. ضمن این که اکثر عکاسان هم پشت دروازه گهر مستقر شده بودند.


* هواداران گهر که مشکلات زیادی را در این دیدار به وجود آورده بودند، تعدادی از صندلی ها ورزشگاه را به داخل پیست دو و میدانی پرتاب کردند.


* ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از درگیری بین هواداران، ابتدا تماشاگران پرسپولیس را از ورزشگاه خارج کردند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 22,712
  • بازدید کلی : 64,058
  • کدهای اختصاصی