loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

مهدي تارتار در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: من روي قول هاي مسئولان گهر حساب باز کرده بودم و به اين تيم آمدم ولي مسئولان رفته رفته به قول هايشان عمل نکردند و با من صادقانه کار نکردند.

وي ادامه داد: مشکلي با شکايت گهري ها به کميته انضباطي ندارم چرا که مدارک و مستنداتي را نشان خواهم داد که ثابت مي کند تيم را بي جهت رها نکردم و دلايل قاطعي براي اين کار داشته ام.


سرمربي مستعفي تيم فوتبال گهر درود در خصوص گفته شهردار درود مبني بر پرداخت 20 درصد قرار داد بازيکنان و کادر فني تا روز پنج شنبه گفت: خدا را شکر مي کنم که حداقل بازيکنان و اعضاي کادر فني به حقوقشان خواهند رسيد.


تارتار در خصوص مذاکراتش با باشگاه پرسپوليس تهران نيز اظهار داشت: مذاکراتي با رويانيان براي اضافه شدن به کادر فني پرسپوليس داشته ام و شرايطم را با رويانيان مطرح کرده ام و منتظر تصميم مسئولان اين تيم هستم.


وي در خصوص اختلافاتش با ژوزه نيز خاطرنشان کرد: هيچ اختلافي با ژوزه نداشته ام و شيطنت بعضي از دوستان باعث شده ژوزه از دست من ناراحت شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 22,756
  • بازدید کلی : 64,102
  • کدهای اختصاصی