loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

سرمربی تیم فوتبال گهرزاگرس گفت : نه استعفا می کنم و نه به تیم برمی گردم و قانون همه چیز را مشخص می کند . مهدي تارتار در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره اظهارات مدير اجرايي گهر گفت: حيدرپور گفته من يا بايد برگردم يا استعفا بدهم در حالي که نه برمي‌گردم و نه استعفا مي‌دهم و قانون همه چيز را مشخص مي‌کند. چطور مي‌توانم تيمي را تمرين دهم که دو بار تمريناتش به خاطر مشکلات مالي تعطيل شده است؟

وي ادامه داد: 30 درصد براي باشگاه کار کرده‌ام و فقط 20 درصد دستمزد گرفته‌ام. يکي از چک‌ها هم برگشت خورده است و قرار بود 50 درصد از مبلغ قراردادم را بدهند. با اين حال بحث من مسائل مالي نيست، شرايط تيم سخت است.

تارتار تصريح کرد: گهر هيچ امکاناتي براي تمرين و برگزاري بازي تدارکاتي ندارد. حتي تور براي تنيس فوتبال نداريم، يک دروازه‌ متحرک استاندارد در تمرين‌ نداريم. من مجبور شدم خودم را کنار بکشم تا شايد به مسئولان شوکي وارد شود. کدام مربي با اين شرايط کار مي‌کند؟

سرمربي گهر با اشاره به حرف‌هاي کي‌روش بعد از باخت مقابل لبنان، عنوان کرد: سرمربي تيم ملي که اين همه بازيکن در اختيارش است مي‌گويد به دليل مصدوميت چند بازيکن نمي‌توانم نتيجه بگيرم بعد من که سرمربي يک تيم ليگ برتري‌ هستم و کمبود بازيکن دارم چطور بايد نتيجه بگيرم؟ ما حتي دروازه‌بان ذخيره روي نيمکت نداريم. دروازه‌بان تيم ما پايش شکست بايد بازيکن بگيريم، آبرويم را که از سر راه نياورده‌ام. بايد براي مربي همه جور امکاناتي فراهم شود.

تارتار تاکيد کرد: روز اول به من گفتند هيچ مشکل مالي نخواهيم داشت. وقتي بازيکن حاضر به تمرين نيست من با چه کسي تمرين کنم؟ آيا بايد دستيارانم را تمرين بدهم تا آنها بازي کنند؟ من خيلي حرف‌ها را نمي‌خواهم بزنم اما بازيکن گهر براي گذاران زندگي‌اش مسافر کشي مي‌کند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 22,736
  • بازدید کلی : 64,082
  • کدهای اختصاصی