loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

در طی هشت هفته‌ی سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال، آنقدر اظهارات نسنجیده و غیرکارشناسانه از مسوولین تیم گهرشهرداری دورود شنیدیم که دیگر تاب و تحمل همه لبریز شده  است!


افرادی که حتی در خواب هم رویای مدیریت در یک تیم لیگ برتری فوتبال را نمی‌دیدند به یک باره و بدون هیچ سابقه‌ی ورزشی در حساس‌ترین زمان ممکن بر مسند باشگاه نوپا و تازه صعود کرده‌ی گهر جلوس نمودند!


آقایان که پس از آخرین مسابقه‌ی گهر در فصل گذشته‌ی لیگ یک، شور و شوق مردم لرستان را به خوبی پس از صعود حس کردند و در ادامه به اهمیت فوتبال به عنوان ابزاری مهم در تحولات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پی بردند، فیل‌شان هوای هندوستان کرد و با دست خالی و پز عالی وارد عرصه‌ای شدند که سایر تیم‌های با مدیران قوی و اقتصادی در کنار چهره‌های پیشکسوت و مطرح فوتبال تدارک وسیعی برای حضور شایسته در مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته بودند. 


آقایان پس از آن که دادستانی کل کشور به مدت یک سال مجوز فعالیت این تیم را مجانی به آنها واگذار کرد بارها اعلام نمودند که جهت تامین هزینه‌های تیم داری مبلغ 5 میلیارد تومان برای گهر کنار گذاشته اند. این اظهارات در حالی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها و نشریات محلی منتشر می‌شد که کارگران خدوم شهرداری دورود چندین ماه حقوق معوقه طلب داشتند.


آقایان با این تصور که چند هکتار از زمین‌هایی که شهرداری دورد مالکیت آنها را بر عهده دارد پس از برگزاری مزایده به فروش رسانده و هزینه‌های تیم داری را می‌توانند با این روش تامین نمایند به عرصه‌ای سخت گام نهادند.
با توجه آیین نامه‌ی مسابقات لیگ برتر تمامی تیم‌ها موظف هستند قبل از شروع فصل بیست درصد از قرارداد هر بازیکن را به وی پرداخت نمایند که متاسفانه تا به امروز شهرداری دورود به تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادر مربیگری عمل نکرده است.


آقایان به جای عذرخواهی با بیان این جمله که: «تیم مگر نتیجه گرفته‌اند که پول پرداخت کنیم؟» ضمن شانه خالی کردن از زیر بار مسوولیت‌شان با گفتن همین یک جمله به عدم آگاهی و غیرتخصصی بودنشان مهر تاییدی زدند و یا اظهارات خنده دار دیگری چون  «11 نفر اصلی و کادر مربی‌گری با هواپیما و دیگر بازیکنان با اتوبوس به مسابقات اعزام شوند» از شایعاتی به شمار می‌رود که مسوولان تیم ابراز داشته‌اند. 


مصدومیت گیگز دروازه‌بان ارمنستانی گهر باعث شد این بازیکن تا پایان فصل نتواند از دروازه‌ی نماینده‌ی لرستان محافظت نماید و باشگاه بر اساس قرارداد و قوانین موظف می‌باشد تمام و کمال حق و حقوق این بازیکن را پرداخت نماید. 


با تلاش اسماعیل حیدرپور و رایزنی های صورت گرفته با مدیر برنامه‌های بازیکن فوق توافق گردید در قبال دریافت 40 درصد از مبلغ قراداد، گیگز برگه ی فسخ قرارداد را امضا و در آن شرایط گهر می‌تواند یک بازیکن سالم را به جای دروازه‌بان ارمنستانی به لیست خود اضافه نماید در این بین شهرداری دورود بی‌تفاوت نسبت به این موضوع حساس، روزها را به بطالت پشت سر می‌گذارد و فقدان درک آنها می‌تواند عواقب سختی را برای گهر بوجود بیاورد. 


گیگز مصدوم با شکایت به فیفا می‌تواند تمامی حق و حقوق خود را از گهر مطالبه و دریافت نماید. برخی دیگر از آقایان نیز که انتخابات آینده را پیش روی می‌بینند هر روز نسخه‌ای جدید برای گهر خانه به دوش می‌پیچند. 


آقایان (7) از گهر و فوتبال به عنوان یک ابزار جهت تحقق منافع شخصی خود استفاده می‌کنند و منافع مردم دورود و لرستان را فدای اهداف سیاسی خود می‌نمایند. 


در حالی که شورای اسلامی شهر دورود طی نامه‌ای به شهردار دورود اعلام می‌کند که به دلیل کاهش هزینه‌ها و مشکلات بوجود آمده ترتیبی اتخاذ گردد که ضمن تسریع در بازسازی استادیوم تختی دورود، مسابقات خانگی گهر با محوریت خرم‌آباد در لرستان برگزار شود، تنها چند روز پس از انتشار این نامه، شورای اسلامی شهردورود مجددن  با ارسال نامه‌ای به شهردار اعلام می‌کند که تا زمان آماده‌سازی استادیوم تختی دورود مسابقات در همان کرج برگزار خواهد شد!  


این دوگانگی و تناقض در رفتار و کردار سوالات فراوانی را در ذهن فوتبال‌دوستان لرستانی ایجاد می‌کند! 


آقایان در پایان فصل می‌بایست پاسخگوی کم کاری‌ها و اظهارات ناآگانه‌ی خود در قبال مردم دورود باشند. مطمئنا مردم فهیم دورود برای همیشه اسیر عوام‌فریبی برخی‌ها نخواهند شد و با درایت و منطق اجازه نخواهند داد احساسات آنها در گرو بازی‌های سیاسی به باد فنا داده شود. 


مردم دورود به خوبی درک می‌کنند برخی افراد که توانایی تامین هزینه‌های تجهیز استادیوم تختی دورود را ندارند و در شرایطی که پیمانکار استادیم مبلغ 900 میلیون تومان از جیب خود هزینه صرف نموده قادر به پرداخت حتی یک ریال به پیمانکار نبوده‌اند و پروژه‌ی تجهیز استادیوم تختی دورود با همین روند شاید تا دو سال دیگر نیز زمان ببرد، نمی‌توانند نماینده‌ای مورد اعتماد برای آنها به حساب آیند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 23,003
  • بازدید کلی : 64,349
  • کدهای اختصاصی