loading...
گهر زاگرس
آخرین ارسال های انجمن

سرمربي گهر مسئوليت شکست برابر راه‌آهن را برعهده گرفت و گفت: من مقصر اين موضوع هستم.


مهدي تارتار پس از شکست 3 بر يک تيمش مقابل راه‌آهن گفت: در 2 بازي ابتدايي شکست خورديم و کارمان سخت شده است. در ديدار بعدي هم بايد در استاديوم تختي به مصاف پرسپوليس برويم. درست است که ما ميزبانيم اما مشکلاتي وجود دارد و اميدوارم هرچه زودتر مشکل ميزباني ما حل شود.
 
وي افزود:‌ نتيجه نبايد اينطور مي‌شد. درست زماني که بازي دست ما بود گل خورديم. 2 گل ابتدايي را روي ضربات ايستگاهي دريافت کرديم و پس از خوردن گل سوم تيم ما تمرکزشان را از دست دادند.
 

وي در مورد بازي ندادن به نيکبخت واحدي و محمد پروين گفت: نيکبخت مصدوم است و تازه به جمع ما اضافه شده، پروين هم دير به تيم ما پيوسته است و شرايط بدني‌اش هنوز مطلوب نيست.

سرمربي گهر در مورد اينکه از ميزباني‌شان بايد در بيرون از خانه استفاده کنند، تاکيد کرد: اگر مي‌توانستيم در استان خودمان بازي کنيم مطمئن هستم در
استاديوم جاي سوزن‌ انداختن هم نبود. اين دست مسئولان استان است و بايد تلاش کنند از ميزباني‌مان در شهرستان درود استفاده و بازي‌ها را در استان لرستان برگزار کنيم. اگر اين اتفاق بيفتد مي‌بينيد که هوادارانمان چه نعمتي هستند و ديگر در شهر غريب اينطور اتفاقات نمي‌افتد.


تارتار در مورد خوش و بش با دايي در ابتدا و پايان مسابقه گفت:‌ من و دايي مشکلي نداشتيم و گاهي اين اتفاقات مي‌افتد. ايشان من را شرمنده کردند و به سمت نيمکت ما آمدند. ما با هم رفاقت ديرينه داشتيم و خيلي خوشحال شدم که دايي را ديدم و با هم خوش و بش کرديم. هيچ مشکلي بين ما نبوده و نيست.


راه‌آهن در نيمه دوم با تجربه‌تر بازي کرد و نمايش بهتري داشت. اگر توپ‌هايي که ما به تير دروازه زديم به گل تبديل مي‌شد، بازي مي‌توانست مساوي به پايان برسد.


تارتار در مورد تشويق هواداران تيمش در پايان مسابقه با وجود شکست 3 بر يک عنوان کرد: اين اتفاق در فوتبال ما بي‌سابقه بود که يک تيمي که باخت سنگين 3 بر يک را متحمل شده مورد تشويق قرار بگيرد. هواداران ما را شرمنده خودشان کردند، و چيزي جز شرمندگي ندارم. مقصر اين شکست من هستم و با توانايي‌هايي که تيم ما دارد سعي مي‌کنيم اين مسئله را جبران کنيم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 22,912
  • بازدید کلی : 64,258
  • کدهای اختصاصی